Gadget BF

Inilah antara gadget2 BF yang aku prepare since aku pregnant 7 bulan lagi. Kebanyakkannya, aku beli dari member2 KIM jgk..Aku rasa lebih percayakan mereka dari orang lain..Barang 1st sekali yang aku beli ialah ;-
  1. BP Avent Isis iq Uno full set – Kids n Avent
  2. Full package (keychain, button, sticker, fridge magnets & Buku ‘Panduan Penyusuan Susu Ibu Bagi Ibu yang Bekerjaya’) – Dunia Susu Ibu
  3. Nursing Pillow & Milk Storage Bag (Jingle Jungle) – Fabulous Mom
  4. Milk Storage Bottle (Bumble Bee) – e-Mum Shop
  5. Pro Mom Bag with cooler (MLO) – Dunia Susu Ibu
  6. Warmer & Sterilizer Set (Little Bean) – Enjoybreastfeed
*Ada lagi 6 set Milk Storage Bottle (Bumble Bee) x ambik lagi from one of our KIM member – Lyana Yann. Mintak tolong dia belikan masa sale kat SOGO Febuari 2011 yang lalu. 

2nd Breastpump aku beli masa dalam berpantang. Memang menjadi idaman sejak dulu. Cuma belum ada kesempatan nak beli. Maklumlah, nak pilih yang terbaik untuk permata hatiku.
  1. BP Medela Freestyle – AnakIbu Blogshop
“Dapat menyusukan anak kita sendiri dan dengan sepenuhnya tiada ternilai harganya berbanding dengan harga barang-barang yang dibeli. Apalah sangat harga barang-barang ini selain dari permata hati UMMI. Subhanallah.. Syukur kepada TUHAN kerana telah member nikmat ini.”

No comments: