Order FS

Alhamdulillah aku dapat fully breasfeed my baby hampir 44 hari..Tanpa pandangan2 negatif dan sebagainya…Hampir semua org2 yang datang melawat aku menyokong tindakanku  menyusukan bayi secara ekslusif..Dan, yang lebih membanggakan aku, my mom mmg fully support breastfeed my baby until 6 months, sebelum diberi solid food..Lagilah aku bersyukur…Dalam diam, aku order lg 1 BP…Freestyle, idaman semua BF Mom masa kini…Sebab2 nya, untuk memudahkan aku buat stok dan mengumpul sebanyak2 nya sebelum aku mula bekerja..yg keduanya, untuk untuk memudahkan aku masa aku bekerja nanti..kat sekolah aku x delah sesibuk mana..Cuma memudahkan aku je..Lagipun, takut2 lah kalau aku dapat relief ke…bolehlah cover masa2 pumping session yg tertinggal..Lagi 1, perjalanan pergi dan balik ke sekolah dan ke rumah memakan masa 1 jam totally lah..So, bila tgh ‘driving’ ke sekolah dan ke rumah, bolehlah ber’pumping’ sekali…Kan menjimatkan masa..Memang macam2 yang aku ‘imagine’ dalam kepala ni..Maklumlah tinggal lebih kurang 5 minggu aku akan ke sekolah semula..Macam malas je..Yelah dah cuti 90 hari..Rasa macam nak cuti terus..huhu…

No comments: